čtvrtek 19. srpna 2010

Jaro

Krátký report z jara a začátku léta.. 
1. MÁJ...
Vyrazili jsme s klukama na dopolední procházku, pletli věnečky a užívali si první jarní den.. .)
Víláci..:D

Dvě víly.. :D


Nás výhled..  :P:)

S opícou ve žlutých lázní na BMX .)

Když potkám dvě krásky... Ivet a Beatka .)

s Kačenkou...
...naše procházky po nábřeží <3 .)

Kuba přijel .)

moje letní ohňostroje z okna :)

Žofííííín :)

Nábřeží...

Západ slunce...

Žluté lázně, největší vedra... a já když to nevydržim doma s horečkou..
Nový přírustek do rodiny, Gaia .) 

Nová barva mého pokoje a páni malíři .) 
týdení 30ti stupňové vedra, všichni se koupali a já ležela doma marod s horečkou, myslela jsem, že umřu :( 

Zbytky z naší koupelny.. :D

svačinka.. .))

Lenka s Gaiou :)

Františkánská zahrada a den s Maxem a Kačkou na šlapadlech .. :)

po elitu na sushi .)

Moje narozeniny a zhulenost.. :D:D

Opíca s Bořkem/Budhou/naším 100 letým stále zdravým kocourem .. :D
Náš zahradník .))

Natáčení u sousedů...

Prague Food Festival...

Další divadlo nad Prahou.. :)

Se Sebulkou na bazéně :):)

Po dlouhé době s Týnkou :) Góvinda, kino propadák :D ale stálo to za to a zjistily jsme, že si rozumíme víc, než kdy předtím.. :) 

s mojí novou kamarádkou :p:) <3


Cestou z domova důchodců...

1 komentář: