středa 13. října 2010

První školní den.

Zase nová škola. Opakování prvního ročníku, stejného oboru (Fotografie a média).
Ovšem na naprosto rozdílném, krásném místě, pod Petřínem .) a na té nejlepší úrovni. Jsem šťastná.





Potom jsem měla rande s Kačenkou se kterou jsme šly bublifukovat na Staromák. Protože byl ,,Bublifukový den" a přesně v 16 hodin se měly pouštět bublinky, samozdřejmě to zase nevyšlo, protože organizátor špatně zapískal.. Něco podobného jako v zimě ,,zmrznutí na Václaváku" na kterém jsem taky byla. Místo toho, abychom je pouštěly všichni najednou, tak tam vznikly skupinky, které bublifukovaly.. bylo to trochu trapné.., ale turisti byly nadšení :))


Taky jsme navštívily můj milovaný Countrylife (vegeteriánská restaurace poblíž Staromáku), kde jsme si daly hruškový džus a pouštěly bublinky, takže nevím jak to tehdější strávníci tam snášeli .)))
 moje krásná Kačenka!

..a čtyřlístek od ní.. :) děkuju! :*

:D





Žádné komentáře:

Okomentovat